BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus


Skundai ir apeliacijos

Skundas - akreditacijos įstaigai išreikštas asmens ar organizacijos nepasitenkinimas (kitoks nei apeliacija), susijęs su akreditacijos įstaigos ar jos akredituotų atitikties vertinimo įstaigų veikla, reikalaujantis reakcijos (LST EN ISO/IEC 17011).

Apeliacija - atitikties vertinimo įstaigos prašymas pakartotinai įvertinti bet kokį nepalankų akreditacijos įstaigos sprendimą, susijusį su jo pageidaujamu akreditavimo statusu (LST EN ISO/IEC 17011).

Atitikties vertinimo įstaiga, nesutinkanti su Biuro ar jo paskirtos ekspertų grupės veikla ar išvadomis, gali pateikti Biurui skundą. Biurui taip pat gali būti pateikiami skundai dėl jo akredituotų įstaigų veiklos. Biuras per 20 darbo dienų išnagrinėja skundą. Skundo nagrinėjimo terminas gali būti pratęstas dar iki 20 darbo dienų, jeigu jo nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu ar kitomis organizacinėmis priemonėmis. Skundo pateikėjas informuojamas apie skundo nagrinėjimo pratęsimo priežastis. Biuras, baigęs skundo nagrinėjimą, raštu informuoja skundo pateikėją apie skundo sprendimo rezultatus.

Atitikties vertinimo įstaiga gali pateikti apeliaciją dėl Biuro priimtų sprendimų, susijusių su akreditavimu. Apeliacija pateikiama Atitikties įvertinimo apeliacinei komisijai (toliau – Apeliacinė komisija) ne vėliau, kaip per 15 kalendorinių dienų po sprendimo gavimo. Apeliacija pateikiama Biurui, kuris techniškai aptarnauja šios komisijos veiklą. Apeliacinė komisija nagrinėja apeliaciją dėl Biuro priimtų sprendimų, vadovaudamasi Apeliacinės komisijos nuostatais.

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-17